KSIĘGARNIA KWALO
Produktów 0 szt. Koszyk
 

E-KSIĄŻKI - Biznes

  • Uwaga manipulacja

    Jak rozpoznać nieuczciwe metody perswazji ? Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie W życiu zawodowym i prywatnym doświadczamy często sytuacji, gdy jesteśmy przez naszych rozmówców a

     
  • Networking

    Jak stworzyć i utrzymać własną sieć korzystnych kontaktów zawodowych?  Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie Prawie każdy z nas choć raz w życiu słyszał, że kariera jedne

     
  • Sztuka przekonywania

    Jak mówić,aby nas słuchano? Jak skutecznie argumentować? Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie Przekonywanie rozmówców do własnych racji i oddziaływanie za pomocą przekazywanych

     
  • MSR 16: Rzeczowy majątek trwały

    Celem MSR 16 jest uregulowanie sposobu księgowania rzeczowego majątku trwałego tak, aby użytkownicy sprawozdań finansowych mogli zapoznać się z informacjami na temat inwestycji jednostki gospodarczej w rzeczowy majątek trwały oraz o zmianach w te...

     
  • Interview

    Z pewnością nieraz zdarza się Wam prowadzić rozmowy kwalifikacyjne z osobami ubiegającymi się o przyjęcie do pracy. Znaczna część tych rozmów ma formę wywiadu. Na pewno chcielibyście, aby te rozmowy były rzeczowe i prowadzone w miłej atmosf...

     
  • MSSF 1: Zastosowanie Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej po raz pierwszy

    Celem MSSF 1 jest zapewnienie, że pierwsze sprawozdania finansowe podmiotu sporządzane według zasad zawartych w MSSF oraz raporty finansowe sporządzane dla części okresu obejmowanego tym sprawozdaniem finansowym, zawierają wysokiej jakości informa...

     
  • E-mailing in English

    Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie Trudno wyobrazić sobie dzień pracy bez poczty e-mail. W dobie integracji międzynarodowych rynków coraz bardziej popularny i wymagany w komunikacj

     
  • Marketing - Mix

    Podstawowe zasady marketingu.  Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie Marketing mix, zwany takze „kompozycją marketingową”, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, któryc