KSIĘGARNIA KWALO
Produktów 0 szt. Koszyk
 

Kształtowanie dobrych relacji z klientami

  • Typ: eBook w formacie PDF
  • Ilość stron: 136
  • Wersja elektroniczna - pliki PDF do czytania na komputerze
  • Rok wydania: 2008
  • Wysyłka darmowa
  • Wydawca: BC Edukacja
  • Autor: Peter Kenzelmann
  •  

Streszczenie ebooka

Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy ? Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie

Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów..

Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą szybko zdobyć niezbędne informacje z różnych dziedzin zawodowych, zaktualizować lub skonfrontować własne doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Wiedza w nich zawarta podana jest w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy często posługują się metodą wizualizacji treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najważniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących własny biznes, planujących karierę lub zajmujących się zarządzaniem. Z względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologicznych do marketingowych - jest to idealny materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.