KSIĘGARNIA KWALO
Produktów 0 szt. Koszyk
 

Kreacja w reklamie

  • Typ: eBook w formacie PDF
  • Ilość stron: 202
  • Wersja elektroniczna - pliki PDF do czytania na komputerze
  • Rok wydania: 2008
  • Wysyłka darmowa
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Autor: redakcja Wolters Kluwer
  •  

Streszczenie ebooka

Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego procesu należą ocena efektywności na podstawie briefu kreatywnego, ocena projektów kreatywnych na podstawie kryteriów menedżerskich, testy reklamy i elementów marki, badania pozycji marki przed kampanią reklamową i po niej oraz badania ciągłe (tracking świadomości i wizerunku marki].

W książce szczegółowo omówiono:

  •  procedury konstruowania briefu kreatywnego oraz sposób jego wykorzystania do oceny projektów kreatywnych,
  •  zależności między docelową pozycją marki, pomysłem kreatywnym i realizacjami kreatywnymi,
  •  zasady współpracy między reklamodawcą, działem obsługi klienta w agencji reklamowej i działem kreatywnym agencji,
  • sposoby wykorzystywania technik kreatywnych do tworzenia efektu świadomości marki oraz komunikowania pozycji marki,
  • kryteria stosowane podczas podejmowania decyzji o wyborze elementów marki,
  • sposoby budowania świadomości marki i wizerunku marki przez opakowanie,
  • zasady opracowywania tekstów reklamowych,
  • metody stosowane w badaniach pozycji marki,
  • techniki komunikowania pozycji marki w serwisie internetowym.


Adresaci:

Publikacja jest przeznaczona dla osób pracujących przy projektach kreatywnych: reklamodawców oraz pracowników działów obsługi klienta i działów kreatywnych w agencjach reklamowych.