KSIĘGARNIA KWALO
Produktów 0 szt. Koszyk
 

E-KSIĄŻKI - Biznes - Marketing

  • Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

    Książka stanowi pierwsze w Polsce całościowe opracowanie na temat marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Rynek farmaceutyczny jest rynkiem wyjątkowym: rozwija się bardzo szybko, panuje na nim ostra konkurencja, a przy tym podlega on ...

     
  • Kreacja w reklamie

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest...

     
  • Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

    W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.Autor komplek...

     
  • Pozyskiwanie klientów

    Jak zaprezentować produkt i firmę,by przyciągnąć nabywców ? Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie Ten, kto się lepiej prezentuje, lepiej się też sprzedaje. Akwizycja, to coś wi

     
  • Kształtowanie dobrych relacji z klientami

    Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy ? Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia si

     
  • Marketing - Mix

    Podstawowe zasady marketingu.  Poradnik z serii Samokształcenie w biznesie Marketing mix, zwany takze „kompozycją marketingową”, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, któryc

     
  • Techniki sprzedaży towarów i usług

    Książka omawiająca metody prowadzące do zwiększenia sprzedaży towarów oraz usług. Publikacja będzie pomocna przy przygotowywaniu się do rozmowy handlowej, budowaniu pozytywnego wizerunku na linii sprzedający-klient, próbach radzenia sobie z op...

     
  • Metody wspierania procesu sprzedaży

    Zdobycie klienta nie byłoby możliwe bez starannie zaplanowanych działań mających na celu wspieranie sprzedaży. Działania te dzielą się na bezpośrednie i pośrednie. Ich celem jest poinformowanie klienta o ofercie firmy, oraz zbudowanie zaufania ...