KSIĘGARNIA KWALO
Produktów 0 szt. Koszyk
 

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

  • Typ: eBook w formacie PDF
  • Ilość stron: 242
  • Wersja elektroniczna - pliki PDF do czytania na komputerze
  • Rok wydania: 2008
  • Wysyłka darmowa
  • Wydawca: Wolters Kluwer
  • Autor: Andrzej Szromnik
  •  

Streszczenie ebooka

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia:

  •      genezę i warunki rozwoju marketingu terytorialnego,
  •      proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych,
  •      różne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym,
  •      kwestię tworzenia wizerunku miast i regionów,
  •      wzajemną relację między marketingiem przedsiębiorstwa a marketingiem regionu,
  •      znaczenie różnych form powiązań partnerstwa w relacjach miast i regionów z otoczeniem,
  •      rolę targów w aktywizacji lokalnych środowisk gospodarczych,
  •      instrumenty marketingowe miast i regionów zorientowane na pozyskiwanie inwestorów zagranicznych.

Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych. Książka może również wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się problemami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.